vrijdag 3 februari 2012

FoodThought 1-5

Sinds enkele dagen verstuur ik via twitter "FoodThoughts" de wereld in. Motiverende zinnen die je helpen met afslanken. Deze vijf waren afgelopen week te lezen:

5: Snoepbui in aantocht? Bedenk je wat het beste alternatief is. Een lekker bad? Een goed gesprek?

4: "Elke dag is er 1. Keuzes maak je elke dag, ook wat eten betreft. Ga voor gezond: You can do it!

3: Vraag jezelf dagelijks af: wat heb ik geleerd over de manier / het moment waarop / de setting waarin ik eet?

2: "Flinke porties - flinke mensen. Kleinere porties - kleinere mensen!"

1: "Dat het op mijn bord ligt, zegt nog niet dat ik het MOET eten."

Per 5 stuks plaats ik ze ook op mijn blog. Wil je elke dag zo'n FoodThought, volg me dan op Twitter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten